Lite upptadering

Hejhopp!
Nu var det verkligen ett tag sen igen jag skrev här så tänkte att jag ska upptadera lite ur mitt liv :)
Igår så flyttade jag ur lägenhten i Gimo, jag och Julia städa ur så nu är allt färdigt- ska bara lämna igen nycklarna, men sen är de klart- UNDERBART!  :) Slippa Gimo känns riktigt skönt faktiskt.
Ja sen jobbar man ju på dagis ungefär två dagar i veckan. så det är lite trögt med jobb, vill ha mer. så måste söka på fler ställen och inte bara på dagis utan på andra håll... Men huvudtaget mår jag väldigt bra nu för tiden, min relation till Jesus har vuxit så enormt mycket nu på sistonde, var på ett nyårsläger , gjorde en drama/musikal. och efter de kom jag verkligen närmare Gud på nå sätt.. :) Gud är stor, jag vill verkligen ta Gud på allvar, och ha med honom i vardagen, varje dag, i allt jag gör. Han är verkligen min starka klippa, utan honom klarar jag mig inte, så är det bara.
Om en vecka ska jag upp till Åre,eller två mil utanför, fast först är jag i Östersund hälsar på en kompis där, sen min syster så då far jag och två av mina bröder till henne, ska bli kul. sen far jag till Järpen och hälsar på massa vänner. ska bli så kul. ska inte göra så mycket, bara vara..  :)
Sen veckan efter far jag till zillertal med kyrkan, ( österrike)  och är där en vecka, de verligen ska bli hur kul som helst, åka massa skidor, sen underbar gemenskap, sen en vecka närmare Gud, kan de bli bättre?=)

Guds välsignelser önskar jag er alla :)   Pusshejs / Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0