Bamse...

Min underbara vän  Bamse( Tomas) ligger nu på sjukhuset och mår inte alls bra, han fick åka in akut i förrgår och de är inte alls bra, de e värre än vad de trode...
Nu kan han iaf andas själjv...
Så nu är de bön bön bönbön.!! Be för vår kära vän !!! Han behöver Guds hjälp mer än någonsin just nu.. Jag vet att Gud kan hela honom, jag vet det. *
Gud jag vet att du tar hand om honom.
Vi lägger Bamse i dina händer just nu, vi kan inte göra nånting, men jag ber att läkarna hittar de som är felet. och att han får den bästa vården. så allt blir bra. Gode gud. ta hand om honom.
Vi lämnar honom inför dig!!
Tack Jesus för tomas, för vad han får betyda för så många människor, för fredax, för hela församlingen.. för det han gör.
Tack för att jag får vara hans vän.
tack Jesus för allt.!!

Amen!!

/ Lilla Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0