En helt vanlig dag...

Hejhopp!
Jadu.. vad ska man säga?! vaknar kl. 12.00.. går och käkar frukost, kollar på high shool musical. :)  .. har vart helt galet slut hela dagen, så messa Ida om jag kunde ta städningen idag.. så jag städa smulan i två timmar med..
Men annars har den varit bra, en massa bus med Emanuel,Evelina och Alex. lite mysdet med.*
ja imorgon hoppas jag att jag få jobb, så jag gör nå vett med, i helgen.. skulle egentligen på happening i fredags, men mådde så sjukt dåligt, så jag var hemma och kolla på idol. och mådde illa så jag spydde nästan, antingen var det mensverk eller typ någon magsjuka aktig. inte så konstig eftersom de gå magsjuka på dagis nu, och jag jobba där.
Men mådde sen bättre på Lördagen, så jag städade smulan, sen for jag till mamma och pappa, så fick jag träffa min brorIsak, det var riktigt mysigt..:)
Jadu.. har faktiskt inte så mycket mer fett att säga ikväll..
Bara att jag saknar Malin Time väldans mycket just nu!:/

ne nu ska jag ta en liten kvällsfika..
Ha en fortsatt fin kväll..
Pusshejs <3

GOD BLESS YOU ALL!




Kommentarer
Postat av: malin.t

jag saknar dig med :(

2008-12-10 @ 17:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0