flytt.

  hej och hopp!

Nu vare ett tag sen man skrev, har flyttat nu till egen lägenhet i Gimo. och har ingen egen dator så kan inte vara inne så mkt. Sen jobbar man för fullt. Har nu fått mer jobb hela hösten på olandsgården, sen på myrans förskola. ska nu ringa till furustugan nästa vecka och höra om dom behöver folk.. jag hoppas de, för där känner jag personalen och barnen. trivdes så otroligt  bra där..

Att flytta är verkligen inte helt lätt... men jag vill att detta år jag ska bo själv och jobba, att jag ska leva de helt för Gud, lägga hela mitt liv för Gud. Alla mina tankar, mina funderingar, allt jag gör inför Gud. Så tror jag att de här kommer gå kalas, och jag har en hel församling som står bakom mig så jag trrr verkligen , lägger allt i Guds händer så blir de här nog riktigt bra.

Kramhejs / Lilla Sara :) <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Vart ligger Gimo?:)

2008-09-01 @ 00:11:52
URL: http://fortsattrockaienfrivarld.blogg.se/
Postat av: Ida

2008-11-30 @ 18:40:42
URL: http://fortsattrockaienfrivarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0