En helg hos kussen min




Hejhopp!

Ja nu har man vart och hälsat på sin käre kusse uppe i kära Norrland.. thii. ( kanske ska flytta hit till hösten)
Man blir alltid så glad av alla underbara Norrlänningar ( bara för jag är en själkv, iofs;)
var på ungdomsmöte i fredagspå pingst kyrkan. riktigt bra faktikst, han pratade om Nåd, om Guds nåd.
sen fick man ju gratis fika också bara för man var där för första gången, wihii! mummsigt värre, sen for vi hem och kollade på film, save the last dance. riktigt mysig film faktiskt! typiskt mig och Emilia film. :D
Så idag vakna vi halv tolv, men snacka typ till halv två så gick upp då och käka frukost, sen kolla på film, anastisa,mysig barnfilm. hihi. sen beställde vi pizza, mumms! och nu typ snart ska vi bast, mysigt värre.
Så imorgon far jag hem till kära Alunda igen. haha.
ja efter en sån här härlig helg med min lilla kusse, som man är uppväxt med, gjort allt med, delar verkligen allt, både allt roligt, allt hemskt som hänt i våra liv. allt jag gjort har Emilia också gjort, alla minnen är med henne. verkligen allt. vi delar verkligen alla meningar med varandra, avslutar varandras meningar. jaa de är verkligen underbart att ha en underbara kusin/vän/ syster. ja vad du nu är för mig. finns ingen vän som dig.
Men så bo man så här långt bort, blir det lite svårt, träffas verkligen inte ofta nu.. de är rikitgt tråkigt.. :/
Men jag hoppas verkligen att jag flyttar upp hit och pluggar till hösten, jag vet inte om det är här,men jag hoppas.. dit Gud vill att jag ska dit far jag..och jag hoppas att hans plan är hit. ..

Bless you all!


/LillaSara


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag visste faktiskt inte att du hade en blogg :O

Men nu vet jag! Den helgen var jättebra!:) Så mysig!

Hoppas vi ses snart igen för jag saknar dig!

2009-02-04 @ 11:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0