Året som varit..

Hej, jag såg nu att jag inte har skrivit sen första veckan på hjälmared, hielt  sjukt vad mycket som har hänt i mitt liv,
har haft de bästa året i mitt liv. finns inte ord för hur bra jag haft det, 
fått vänner för livet, har skrattat och gråtit tillsammans, att få ara med människor i ett helt år har verkligen förändrat mitt liv,
och jag har insett hur mycket jag älskar att spela teater, nu på vårterminen  gjorde vi upp en stor teater och de var de bland de bästa jag gjort i mitt liv, bland svett och tårar, vi kämpade tillsammans, och att de blev så oerhört bra!=)
Kom varandra så nära på ett speciellt sätt.
De jag vill säga är att jag verkligen älskar er alla. ni på hjälmared har gjort de bästa året i mitt liv helt enkelt, och nu kommer jag börja ett nytt år men kommer aldrig glömma er, ni kommer alltod ha stor plats i mitt hjärta=) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0