Insperation

Hejsan Hoppsan!
Nu har man då skaffat blogg igen, få se om det går bra denna gång ;)
Var hos Fredrik och fick en aning insperation att börja själv och börja skriva ner allt man känner, och tycker å en massa tankar man får om dagarna, rätt klokt faktiskt:)
Idag man för det första försovit sig typ två timmar, för jag, Ylva, Albert och Fredrik var hemma hos mig och först kolla på passion of the christ, - fy tror jag aldrig ha gråtit så mkt till den, hemskt va det när dom va här medxD Men för d första va att dom skrämde mig så mkt, sen var det för att se hur verkligen Jesus blev plågad, men som sagt det är ju bara film men jag kan inte ta den som "bara film" , utan den griper verkligen tag i en, och igår gjorde den det, jag insåg verkligen hur sjukt mkt fel man gör, och hur långt borta Jesus jag har varit den sista tiden, och hur beroende jag är av honom varje dag, av bönen, av bivelläsningen, och av mina kristna vänner..
Tänker på filmen igen, tänk att Jesus dog för just min skull, för att just jag skulle få evigt liv, för att jag ska få leva med Honom i himen, det är helt otroligt.. och hur mkt skit gör inte jag varje dag, helt otrolgt,
Men tack vara att Jesus dog på korset så tog han ALL världens synd på sig,de e helt otroligt att han tog allt dumt ajg gjort..
ah jag blir helt rörd när jag tänker på det, blev så tagen på nå sätt, och hade tre underbara vänner där, och jag bara börja gråta, de va skitjobbigt, för jag tyckerr alltid det är hur jobbit som helst att gråta inför folk, men på nå sätt spelar det igen roll, de är mina vänner. och det var på nå sätt så skönt att bara gråta ur allt.. ....tack Jesus för allt!!

Nu ska jag sova, ska upp och jobba imorn, nio timmar, oh vad jag e taggad eller inte xD
Men får pengar, å det behöver jag :)
Jag skriver en annan dag!!
kramhejs!!


FÖLJ JESUS!! det är de bästa valet jag gjort i mitt liv att följa honom, att gå Jesu fotspår, gör det du också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0